Σοκολατομπανανένιες Μαλακές Μπισκοτομπουκιές

Φίλε αναγνώστη καλησπέρα.

Ελπίζω η συνταγή μου να σε βρίσκει καλά. Ο καιρός, τα παιδιά, η μοναξιά, η γαμ***νη καθημερινότητα; Πάντα καλά. Και εμείς καλά. Προσεχώς και καλύτερα (;). Φίλε αναγνώστη. Αυτές οι μπανανοσκολ, μπανονασοκο, σοκολατομπανανένιες μαλακές μπισοκτομπ, μπικσομπου, μπισκοτομπουκιές, ευχαριστώ. Αυτές τέλος πάντων, έχουν λέξεις κλειδιά. Αν είσαι φίλος των λίγων υλικών, τέσσερα τον αριθμό, η λέξη – κλειδί είναι ΕΥΚΟΛΟ. Αν είσαι φίλος του αναπόδραστου και αμείλικτου χρόνου που περνά και η ζωή είναι μικρή και θα πεθάνουμε όλοι, η λέξη – κλειδί είναι ΓΡΗΓΟΡΟ. Αν πάλι είσαι φίλος του ουρανίσκου σου, η λέξη κλειδί είναι ΝΟΣΤΙΜΟ. Και να μην αρχίσω τα περί υγιεινής διατροφής, γιατί απο τα υλικά και μόνο θα καταλάβεις τι εννοώ. Είπαμε. Κάνω μία προσπάθεια να αποφεύγω τα πολλά πολλά. Τα πολλά λιπαρά, το βούτυρο, τη ζάχαρη, τα αυγά. Εκεί, πάνω στο ψάξιμο για λιχουδιές που, εντάξει, δεν πειράζουν και πολύ, δεν τρως εσύ και παχαίνουν και οι διπλανοί σου, εντάσσω τη συγκεκριμένη πανεύκολη, πανγρήγορη, πεντανόστιμη λιχουδίτσα. Δηλαδή, κάνεις μία δόση, ένα ταψί, 10’ λεπτά όλη η διαδικασία και πίνεις καφέ συνοδεία απολαυστικών, μικρών, soft μπανανοσοκολατένιων cookies (σικ).

Υλικά ρετσέτας (για 20 μπισκοτοκεκάκια):

♥ 2 μπανάνες, γινωμένες.

♥ 100 γραμμάρια βρώμη.

♥ 100 γραμμάρια κουβερτούρα σε σταγόνες.

 ♥ 1 κουταλιά του γλυκού κακάο (γεμάτη)

Λετς Ντού Ιτ:

Βάζεις τις μπανάνες, το κακάο και τη βρώμη στο μούλτι,

%cf%86rikocookies1

τα ανακατεύεις μέχρι να γίνει ένας χυλός, ρίχνεις τον χυλό αυτόν σε ένα μπολ, προσθέτεις και τις σταγόνες σοκολάτας, ανακατεύεις να πάνε παντού και με ένα κουταλάκι ή με τα χέρια ή όπως αλλιώς θέλεις, (δηλαδή πώς αλλιώς να θέλεις; Αναρωτιέμαι γιατί το έγραψα αυτό. Ίσως για να σου δίνω μία αίσθηση ελευθερίας. ‘Οτι διαβάζεις εδώ τα δικά μου, αλλά εσύ θα μπεις στην κουζίνα σου και ό,τι θέλεις θα κάνεις. Γιατί δική σου είναι η κουζίνα, της βάζεις φωτιά και την καις. Σωστά; Σωστά. Εγώ μαζί σου είμαι, να ξέρεις. Και αν είσαι τέτοιος τύπος, τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς.), τα αραδιάζεις σε ένα ταψί, έτσι λίγο φουσκωτά και μικρά και όμορφα.

%cf%86rikocookies2

Αυτό τώρα ήταν μία πρόταση; Μία. Ας πούμε. Αφού τα βάλεις στο ταψί, τα ψήνεις 10 λεπτά (και πολύ λέω..) σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς και αυτό ήταν. Ναι. Αυτό.

%cf%86rikocookies3

Μην τα ψήσεις παραπάνω. Θα μυρίσει η σοκολάτα. Για να σου δώσω να καταλάβεις, τρώγονται και έτσι. Ωμά.

Στο σημείο αυτό, αφού η συνταγή -αν βγάλεις τις δικές μου πολυλογίες- τρεις γραμμές είναι, δράττομαι της ευκαιρίας να μνημονεύσω το μούλτι μου. Που μετά από αυτή τη συνταγή, χάλασε. Που μετά από τις πρώτες βόλτες του, άρχισε να μυρίζει καμένο και κάτι σαν καπνούς είδα όταν το ακούμπησα στον πάγκο. Είχα καταλάβει οτι λίγες θα είναι ακόμα οι στιγμές μας.. Το μούλτι μου, ήταν όσο ο ανιψιός μου. Το μούλτι μου, τώρα θα πήγαινε πρώτη λυκείου. Ένα σκασμό πράγματα είχαμε κάνει μαζί. Μου το είχε δώσει η μάνα μου, που το είχε διπλό. Τι ντίπς, τι σάλτσες, τι κρεμμύδια, τι ντομάτες, τι βρώμες, τι ξηρά καρπά.. αχ, πόσα χτύπησα. Και είχα όνειρα για σένα μούλτι. Ήθελα να σε δω να μπαίνεις και στο πανεπιστήμιο. Να γίνεσαι χρήσιμο μούλτι στην κενωνία. Να γνωρίσεις και ένα καλό μούλτι και να κάνετε μικρά μουλτάκια. Αλλά εσύ αποφάσισες πως φτάνει. Δεν ήσουν ένα μικροαστικό, μίζερο μούλτι. Ένα μούλτι σαν όλα τα άλλα. Μέσα σου έκρυβες ένα μούλτι επαναστάτη. Αποφάσισες να με αποχαιρετήσεις. Αποφάσισες πως δεν έχεις άλλο να προσφέρεις. Γιατί; Γιατί ήσουν μούλτι με συνείδηση. Για μια στιγμή σκέφτηκα, δεν μπορεί.. Είναι ψέματα.. Θα σε ξαναβάλω στην πρίζα και θα κάνω πως δεν συνέβη τίποτα.

jfoqsrt

Με την αγάπη όλα γιατρεύονται. Άρχισα και γκούγλαρα ΣΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΕΠΕΙΓΟΝ!!!1 Αλλά όταν πέρασαν πια τρεις ώρες και εσύ ακόμα έκαιγες και δεν μπορούσα να σε ακουμπήσω, τότε κατάλαβα. Κατάλαβα πως δεν έχω άλλη επιλογή. Πρέπει να σε θάψω στο πίσω μέρος του ντουλαπιού, μέχρι να αποφασίσω να σε… πετάξω;!;!…

ΕυλόγηCον καλό μου μούλτι. Θα θυμάμαι για πάντα όλα αυτά που έκανες νιανιά. Και θα σε έχω και φωτογραφία απο την τελευταία φορά που μπήκες στην πρίζα και δούλεψες. Σε αυτή την συνταγή, σε αυτό το μπλογκ.

Νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων (ιερεύς), Αμήν (χορός). Μέχρι και στο The Orthodox Pages μπήκα, για να δω τι λένε στα μνημόσυνα.

Αυτά. Σε χαιρετώ. Προς το παρόν.

2 thoughts on “Σοκολατομπανανένιες Μαλακές Μπισκοτομπουκιές

Leave a Reply

